وبلاگ شخصی زادمهر,تور,دوربین

دوربین مدار بسته,تور

وبلاگ شخصی زادمهر,تور,دوربین

دوربین مدار بسته,تور

دوربین مدار بسته AHD و ویژگی های آن

در این قسمت می خواهیم در مورد دوربین مدار بسته AHD و ویژگی های آن صحبت کنیم.کلمه ahd مخفف analog high definition است که به معنای عامه معادل دوربین های آنالوگ دارای کیفیت بالا می باشد.در ابتدا مختصری به سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ می پردازیم.

دوربین مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین های مدار بسته بودند که برای ارسال تصویر از سیگنال های موج آنالوگ استفاده می کردند.این دوربین ها دارای کیفیت تصاویر چندان واضحی نبودند.زمانی که یک دوربین مدار بسته آنالوگ را به یک سیستم نمایشگر تصاویر دیجیتال مانند مانیتور های LCD وصل کنید متوجه خواهید شد که تصاویر این دوربین ها چقدر بی کیفیت است و زمانی که کاربر نیاز داشت تا یک تصویر رکورد شده را بازبینی کند جزئیات تصویر بسیار بی کیفیت بودند.

دوربین مدار بسته ahd

اما با ظهور دوربین های مدار بسته AHD کیفیت تصاویر دوربین مدار بسته تا حدود زیادی بهبود پیدا کرد.دوربین های AHD از سنسور های تصویر بسیار با کیفیت تری استفاده می کردند که این سنسور ها مدام در حال بهبود هستند تا جایی که نسل جدید ahd ها دارای کیفیت تصاویر Full HD هستند که توسط این دوربین ها می توانید جزئیات تصویر را بهتر مشاهده کنید.

ظاهر یک دوربین مدار بسته ahd هیچ تفاوتی با دوربین های آنالوگ ندارد.زیرا همه آنها دارای کیس بادی(جلد بدنه) مشترک هستند

ارسال سیگنال تصویر این دوربین ها نیز دارای پهنای باند بسیار بالاتری به نسبت دوربین های آنالوگ است و از این رو یک دستگاه گیرنده تصاویر آنالوگ نمی تواند تصاویر یک دوربین ahd را نمایش دهد مگر اینکه خود دوربین این قابلیت را داشته باشد که بتواند روی حالت cvbs سوئیچ کند و تصاویر را بصورت آنالوگ ارسال کند.

نسل های ابتدایی دوربین های مدار بسته AHD دارای کیفیت تصویر 720p بودند و این روند کماکان رو به بهبود هستند.حال که می دانید دوربین ahd چیست این نکته را در نظر بگیرید که همیشه با پیشرفت تکنولوژی نسل قدیم تجهیزات الکترونیکی از رده خارج شده و افت قیمت بسیار شدیدی دارند.این نکته در مورد انواع دوربین مدار بسته نیز صدق می کند.

در همین راستا گول تبلیغات خرید انواع پکیج های دوربین مدار بسته با قیمت های بسیار پایین را نخورید و این نکته را در نظر داشته باشید که دوربین مدار بسته دارای کیفیت تصاویر مناسب و تکنولوژی روز همواره قمیت بالاتری از محصولات از رده خارج دارد.قیمت دوربین AHD نیز بسته به نسل آن ، کیفیت تصویر ، نوع سنسور تصویر در رنج متفاوتی می باشد.

در مورد سنسورهای تصویر دوربینهای ahd نیز نکات بسیار مهمی را خدمت بازدیدکنندگان عزیز خاطر نشان می کنیم.سنسور های تصویر دوربین های ahd مهم ترین عامل در قیمت و کیفیت تصویر دوربین مدار بسته می باشند که به ترتیب قیمت می توان ابتدا سنسورهای omni vision سپس سنسورهای aptina و در نهایت سنسورهای سونی را نام برد که در این میان سونی دارای عمر بالاتر و کیفیت تصاویر بالاتری هستند و به طبع قیمت بسیار بالاتری از سایر سنسورها دارند.

و اما همین سنسورها دارای کیفیت تصاویر متفاوتی هستند و البته حتی در مورد سنسورهای سونی نیز نسل های جدید تر جای خود را به نسل های قدیمی تر داده اند و مدل سنسور امر بسیار مهمی در قیمت دوربین مدار بسته ahd می باشد.

نکته مهم دیگر در خرید دوربین های ahd این است که در این دوربین ها برند شاید معنی و مفهموم خاصی نداشته باشد و با توجه به نوع لنز و سنسور تصویر می شود مرغوب بودن و یا غیر مرغوب بودن دوربین را شناسایی کرد.زیرا اکثر غریب به اتفاق این دوربین ها در داخل مونتاژ شده و هر کس نام برند خود را روی آن می چسباند.

از این رو تبلیغاتی مبنی بر ساخت تایوان بودن و یا حتی کره ای بودن این دوربین ها را باور نکنید.زیرا تمام تجهیزات اصلی آنها در چین تولید شده و کلمه made in taiwan تنها یک برچسب روی بدنه دوربین می باشد که می تواند توسط هر شخصی روی دوربین نصب گردد.

در مورد قیمت دوربین های ahd نیز این مورد بسیار مهم را در نظر بگیرید که این تکنولوژی مخصوص به هیچ برند خاصی نبوده و تنها موارد مهم در فروش دوربین ahd سنسور تصویر و کیفیت تصویر به همراه نوع لنز دوربین مدار بسته می باشد.نوع گارانتی ارائه شده همراه با این محصولات به همراه اعتبار شرکت گارانتی کننده دوربین مدار بسته بسیار مهم است که همواره سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که دارای لیبل و یا کارت گارانتی معتبر می باشند.

آریا دوربین مجری حرفه ای دوربین مدار بسته کرج فروش و نصب دوربین مدار بسته با بهترین قیمت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.