وبلاگ شخصی زادمهر,تور,دوربین

دوربین مدار بسته,تور

وبلاگ شخصی زادمهر,تور,دوربین

دوربین مدار بسته,تور

آشنایی با برند دوربین مدار بسته یونی ویو UNIVIEW

در این قسمت از اخبار دوربین مدار بسته قصد داریم تا شما را با برند دوربین مدار بسته uniview آشنا کنیم.uniview بعنوان سومین  برند تولید کننده محصولات دوربین مدار بسته در چین می باشد و واردات عظیم و گسترده این برند در داخل کشور ان را به یک محصول نام آشنا تبدیل کرده است.

برندهای چینی معتبر در زمینه دوربین مدار بسته فعالیت بسیار منظم و حساب شده ای دارند و سهم عظیمی از بازارهای جهانی را از آن خود کرده اند.کیست که در زمینه دوربین مدار بسته فعالیت داشته باشد و نام دوربین مدار بسته هایک ویژن و دوربین مدار بسته داهوا را نشنیده باشد ؟

هایک ویژن بعنوان اولین تولید کننده دوربین مدار بسته در جهان مطرح است و داهوا دارای رتبه چهارم در این زمینه می باشد.برندهای معتبر چینی مانند univieww ، هایک و داهوا اساس کار خود را بر ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت گذاشته اند و از همین رو فروش بسیار بالایی را تجربه می کنند.برند دوربین مدار بسته uniview تنها محصولات نظارتی تحت شبکه را تولید می کند و در زمینه تولید دوربین های مدار بسته سایر تکنولوژی ها مانند ahd و CVI و TVI هیچ فعالیتی ندارد و بطور تخصصی روی تولید محصولات نظارت تصویر تحت شبکه تمرکز دارد.

چرا برندهای چینی ارزان تر هستند ؟ در تولید و ارائه یک برند و قیمت گذاری آن موارد بسیار زیادی دخیل هستند که از جمله مهم ترین آنها می توان به هزینه تولید و هزینه های مربوط به تامین نیروی انسانی می باشد که در این زمینه بسیاری از کمپانی های بزرگ جهانی نیز محصولات خود را در چین تولید می کنند.زیرا هزینه های حقوق نیروی انسانی و سایز هزینه های جانبی در چین بسیار پایین تر از سایر کشور ها می باشد و تولید در چین بسیار به صرفه تر است.

یونی ویو در آخرین محصولات خود رو به دوربین های مدار بسته 4k با کیفیت تصویر 8 مگاپیکسل آورده است و بابت کیفیت تصویر و عمر محصولات  یونی ویو می توان گفت که این محصولات به شدت رقابتی هستند و ضمن ارئه تصاویر بسیار با کیفیت ، محصولات با عمر کارکرد بالا و گارانتی معتبر ارائه نموده است که در زمینه فروش تجهیزات دوربین مدار بسته تحت شبکه می توان این برند را رقیب برندهای بزرگ دانست و آینده روشنی برای این  برند پیش بینی می شود.

قیمت دوربین uniview بسته به نوع و کیفیت تصویر آن در نرج متفاوتی قرار دارد و برای خرید این تجهیزات ابتدا باید این مورد را در نظر داشت که چه  محصولی برای شما مناسب است و با توجه به نوع کاربری شما احتیاج به چه کیفیت تصویری دارید.

با توجه به تخصصی بودن حیطه کاری یونی ویو در زمینه نطارت تصویری تحت شبکه این کمپانی اقدام به تولید رکوردرهای تحت شبکه فوق حرفه ای کرده است.بعنوان مثال در مدل های بروز رکوردر های یونی ویو توانایی پشتیبانی و رکورد 128 کانال دوربین مدار بسته تحت شبکه با کیفیت تصویر 12 مگاپیکسل را دارند.

همچنین این رکوردر ها می توانند از 16 هارد دیسک sata با ظرفیت 8 ترابایت پشتیبانی کنند.در زمینه کدکهای ذخیره سازی اطلاعات نیز باید گفت که رکوردرهای نسل جدید uniview می توانند تصاویر را با استاندارد h265 رکورد کنند که علاوه بر افزایش کیفیت تصویر ذخیره سازی شده ، حجم نهایی اطلاعات نیز به میزان بسیار قابل توجهی کاهش می یابد.

در مدار داخلی رکوردر های نوین یونی ویو ، قابلیت تصفیه ولتاژ و جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و هارد دیسک ها در برابر نوسانات جریان برق تعبیه شده تا این محصولات در برابر آسیب های نوسانات ایمن باشند و بتوان در هر شرایطی به آنها اعتماد کرد.زیرا اساسا مبحث ذخیره سازی اطلاعات و فضای ذخیره سازی و همچنین قابلیت اعتماد به داده های ذخیره شده از مواردی هستند که باعث می شوند تا یک محصول در شرایط حساس کاری و پروژه های مهم امنیتی و دولتی بکار گیری شود.

برای کسانی که به دنبال امنیت فوق العاده و قیمت دوربین مدار بسته مناسب می گردند محصولات یونی ویو می تواند گزینه مناسبی باشد.زیرا قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه یونی ویو با سایر برندها به شدت رقابتی می باشد و در مورد کیفیت این محصولات باید گفت که هیچ نقصی به این برند  وارد نیست.

در طیف محصولات جدید این کمپانی نیز انواع دوربین مدار بسته بیسیم (دوربین مدار بسته وایرلس) یافت میشوند که می توانند نیاز های هر کاربری را مرتفع کنند.

در کشور ما شرکت فناوران امن یاشار وارد کننده محصولات uniview می باشد وخدمات پس از فروش و همچنین شبکه فروش محصولات یونی ویو را بعهده دارد.

افتخارات برند یونی ویو:

 سال 2007 یونی ویو توانست در لیست ده برند برتر سیستم های امنیتی چین نائل شود.همچنین در این سال بعنوان سر گروه نو آوری های تکنولوژی در زمینه دوربین های تحت شبکه را در مجله دانش و تکنولوژی روز از آن خود کند.

سال 2008 نیز بعنوان جایزه راهکارهای امنیتی مطلوب از h3c چین نائل گشت که افتخار بزرگی به شمار می امد.

سال 2009 نیز از سوی دو نشریه معتبر چینی در لیست 10 برند برتر سیستم های نظارت تصویری مطرح شد.

سال 2010 را می توان سال اوج گیری یونی ویو نام برد و در این سال  این کمپانی توانست 16 جایزه از همایش ها و نشریات معتبر داخل کشور چین دریافت کند.

سال 2011 نیز 10 یونی ویو به 10 عنوان و جایزه نائل گشت که از مهم ترین آنها می توان به دیگ طلایی جهت ارائه محصولات با کیفیت 1080p اشاره کرد.

 سال 2012 مهم ترین جایزه یونی ویو از IF design آلمان بود که گامی بزرگ در جهانی شدن این برند به شمار می رفت.

سال 2013 نیز یونی ویو توانست برای بار دوم جایزه دیگ طلایی را از آن خود کند

سال 2014 نیز این برند معتبر توانست جایزه ویژه secutech را از آن خود کند .

عناوین ذکر شده در مورد این برند معتبر از مهم ترین عناوین سالانه معتبر بوده و در طی این سالها این برند معتبر جایزه های داخلی و محلی زیادی را کسب کرده که ذکر انها خارج از بحث ماست.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.