وبلاگ شخصی زادمهر,تور,دوربین

دوربین مدار بسته,تور

وبلاگ شخصی زادمهر,تور,دوربین

دوربین مدار بسته,تور

دانستنی هایی در مورد برق اضطراری در دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته برای مقاصد حفاظتی و امنیتی نیاز به رعایت اصول نصب حرفه ای ، جانمایی مناسب و همچنین رعایت نکات فنی در خصوص بالاتر بردن کارایی دوربین مدار بسته را دارد.

تامین برق اضطراری دوربین مدار بسته نیز یکی از نکات بسیار مهم در بکار گیری آن است و این مهم است که بتوان در صورت قطعی برق ، دستگاه DVR و دوربین های مدار بسته بتوانند به کار خود ادامه دهند.


در این مقاله ابتدا کمی به بررسی کلی در خصوص انواع سیستم های برق اضطراری می پردازیم و سپس مزایا و معایب هر کدام برای استفاده در دوربین های مداربسته را بیان می کنیم.در انتها نیزنحوه نصب این تجهیزات را آموزش می دهیم.


برای شناسایی یک سیستم برق اضطراری دوربین مدار بسته مناسب ،  ابتدا کمی در مورد انواع سیستم های برق اضطراری صحبت می کنیم و در کلامی ساده تمام آنها را باهم مقایسه می کنیم.

UPS :

از مهم ترین و محبوب ترین سیستم های برق اضطراری می توان به UPS اشاره کرد.یک سیستم ups در نگاه ساده از یک ترانس و تعدادی باتری تشکیل شده است و هنگامی که ترانس به برق متصل است باتری ها شارژ می گردند و در زمانی که برق قطع می شود باتری ها وارد مدار شده و وظیفه تامین توان الکتریکی تجهیزات متصل به ups را ایفا می کنند.

هر چند در نگاه اول یک ups دارای شماتیک بسیار ساده می باشد اما به لحاظ ساختار و معماری تولید آن دارای پیچیدگی های زیادی می باشد.

زیرا در ups ها تبدیل نوع توان الکتریکی صورت می گیرد و این تبدیل توان ازAC  به DC هزینه بر است.به کلام ساده تر برق ورودی و خروجی ups بصورت جریان متناوب (AC) می باشد اما برق باتری های بکار رفته در آن بصورت مستقیم (DC) می باشد.این تبدیل نوع جریان الکتریسیته هزینه بر است و یکی از دلایل بالا بودن قیمت Ups همین امر است.


دیگر امر دخیل در قیمت ups نیز online بودن و آفلاین بودن آن است.حال تفاوت این دو نوع چیست ؟


برای ذکر تفاوت این دو نوع ups به دید کلی در خصوص تفاوت های این دو می پردازیم و این مساله را به کلام خیلی ساده بیان می کنیم.

یو پس اس های آفلاین تمام جریان ورودی را عینا به خروجی منتقل می کنند و در صورت وجود نوسان در برق شهر آن را عینا منتقل می کنند.هنگام قطع برق نیز تامین جریان توسط باتری های آن صورت می گیرد و وقفه ی کوتاهی ما بین 2 الی 10 میلی ثانیه دارند که محسوس نیست.

یو پی های آنلاین دارای مدار به مراتب پیچیده تری هستند.در یک یو پی اس آنلاین برق ورودی شهر بطور کامل تصفیه شده و ولتاژ خروجی یک ولتاز بدون هیچ نوسانی می باشد.حال روند کار این یو پی اس ها به چه صورت می باشد ؟

برق ورودی شهر ابتدا توسط مدار داخلی (رکتیفایر) به برق DC تبدیل می شود و این برق DC پس از شارژ و عبور از مدار شارژ باتری ها توسط اینورتر داخلی UPS  مجددا به برق AC تبدیل می شود و در نهایت یک ولتاژ یک دست و بدون نوسان بوجود می آید.میزان تاخیر این نوع یو پی اس نیز صفر است و در هنگام قطع برق بدون هیچ تاخیری تامین توان تجهیزات الکتریکی متصل به ups صورت می گیرد.

CPS :

همانطور که خواندید تبدیل برق AC به DC هزینه بر است اما این در حالی است که بیشتر تجهیزات الکترونیکی توسط برق AC تغذیه می شوند.

اما برخی تجهیزات نیز مانند دوربین های مدار بسته را می توان توسط برق DC  تغذیه کرد و برای اینکه یک سیستم برق اضطراری برای آنها تعبیه کنیم نیازی به تبدیل برق DC به AC نمی باشد و یک سیستم برق اضطراری دوربین مدار بسته می تواند دارای خروجی برق DC باشد.

پس تا همین جای کار هزینه تبدیل مجدد برق DC به AC که توسط اینورتر درون یو پی اس ها صورت می گرفت از بین رفت و قطعه ای بنام اینورتر که قیمت بالایی نیز دارد در مدار دستگاه های برق اضطراری مخصوص دوربین مدار بسته قرار ندارد.

از این رو بدلیل اینکه در یک دستگاه CPS تبدیل برق DC به AC اتفاق نمی افتد این دستگاه ها می توانند دارای هزینه پایین تری از یو پی اس باشند و همچنین برای استفاده در دوربین های مدار بسته گزینه مناسبی به شمار بیایند.

در تامین برق اضطراری سیستم های مدار بسته یکی از پارامترهای مهم هزینه تجهیزات می باشد و چنانچه زمانی که شما نیاز به این تجهیزات داشته باشید بین CPS  و UPS تفاوت های قیمتی بسیار زیادی وجود دارد.



نتیجه گیری :



در کلام ساده تر ups دارای کیفیت بالاتری می باشد و می تواند توان مورد نیاز شما را به بهترین شکل تامین کند و CPS  دارای قیمت بسیار پایین تری می باشد و به طبع کارایی یک ups را برای شما نخواهد داشت.زیرا می توان به یک ups انواع تجهیزات دیگر مانند مانتیور و ... را نیز متصل نمود اما یک CPS تنها برای تجهیزاتی کاربرد دارد که از برق DC استفاده می کنند.


نکات مهم در خرید تجهیزات برق اضطراری دوربین مدار بسته:



محصول با کیفیت:با توجه به ساده بودن مدار ips و cps ها شرکت های متفرقه و همچنین کارگاه های زیر زمینی نیز اقدام به تولید این محصولات می کندن که برخی از آنها بسیار بی کیفیت هستند.در خرید این تجهیزات دقت داشته باشید که محصول تولید شده توسط شرکت های معتبر را خریداری کنید.



محاسبه میزان آمپر مصرفی : برای اینکه دستگاه مناسب را انتخاب کنید نیاز است تا میزان آمپر مصرفی دوربین های مدار بسته و دستگاه DVR را به خوبی محاسبه کنید تا بتوانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید.زیرا هر دستگاه دارای محدودیت در میزان جریان خروجی می باشد که شما باید آن را مطابق توان مصرفی تجهیزاتتان استفاده کنید.بعنوان مثال دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای مصرف بیشتری از دوربین های آنالوگ می باشد و  همچنین برد دید در شب دوربین نیز عامل مهم دیگر در مصرف توان الکتریکی آن دارد.


دوربین های شما چند ساعت روشن بمانند ؟ اینکه شما می خواهید در صورت قطع برق دوربین های شما تا چند ساعت روشن بمانند نیز امر مهم دیگر در انتخاب تجهیزات مناسب می باشد.همچنین تهیه باتری مناسب که بتواند زمان مورد نظر شما را برای روشن نگه داشتن دستگاه ها تامین کند نیز بسیار مهم است.

 


نحوه نصب برق اضطراری دوربین مدار بسته :



نصب این تجهیزات بسیار ساده است.بدلیل خروجی 12 ولت در برق اضطراری دوربین مدار بسته  شما نیاز به منبع تغذیه جداگانه (آداپتور ، منبع تغذیه مرکزی و ... ) ندارید.

رای راه اندازی نیاز است تا یک برق 220 ولت به ورودی AC دستگاه متصل کنید.سپس باتری داخلی را با در نظر گرفتن مثبت و منفی صحیح باتری به برد دستگاه متصل کنید.در نهایت تمام دوربین ها و دستگاه DVR خود را به خروجی های برق DC و با در نظر گرفتن صحیح بودن مثبت و منفی آن متصل کنید.


همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید دو عدد سیم به رنگ های قرمز و مشکی روی برد دستگاه وجود دارند که برای اتصال قطبهای مثبت و منفی باتری طراحی شده اند.


برق اضطراری در دوربین مدار بسته


برای اتصال برق شهر کافیست تا آن را به پایه های L و N روی ترانس مرکزی متصل کنید.


کانکتورهای سبز رنگ قرار گرفته در کنار دو عدد سیم باتری نیز خروجی های دستگاه هستند که در بین راه آنها نیز یک عدد فیوز تعبیه گردیده است تا در صورت اتصال برق به تجهیزات شما آسیب نرسد.دوربین ها و دستگاه DVR خود را به انها متصل کنید.


نکته:برای اتصال DVR به برق اضطراری نیاز به استفاده از یک سوکت تغذیه دارید تا بتوانید برق DVR را تامین کنید.

آشنایی با توابع VCA در دوربین های مدار بسته

VCA مخفف کلمه video content analytics می باشد و در معنای لغوی به معنی تحلیل محتوای ویدئو می باشد.امروزه دستگاه های DVR برندهای معتبر نظیر هایک ویژن ، داهوا و ... دارای امکانات پردازش تصویر خاصی هستند که به آنها توابع VCAA گفته می شود.
نمونه توابع vca می توان به شمارش تردد افراد ، جلوگیری از ورود افراد به مناطق خاص در کادر تصویر دوربین مدار بسته ،  شناسایی پلاک خودرو ، تشخیص چهره افراد ، تشخیص آتش سوزی و ... اشاره کرد.
در حقیقت پردازش این تصاویر توسط نرم افزار دستگاه های DVR صورت می گیرد وبار این پردازش ها بعهده پردازنده مرکزی دستگاه DVR می باشد.
در ویدئوی زیر می توانید برخی از نمونه های این توابع را در دستگاه های DVR  دوربین مدار بسته هایک ویژن مشاهده کنید.


با توجه به گسترده شدن این امکانات و همچنین افزودن امکانات جدید از سمت سازندگان دستگاه های DVR و توسعه دهندگان نرم افزار های تحلیل گر تصاویر این توابع در حال بهبود هستند و روز به روز استفاده از آنها بیشتر می شود.بطوریکه تا چند سال آینده استفاده از توابع تحلیل گر تصاویر به یکی از نیازهای کاربران دستگاه های نظارت تصویری و دوربین مدار بسته تبدیل خواهد شد.
در طراحی و توسعه این توابع ، شرکت های ارائه کننده روز به روز در حال ارائه امکانات جدید هستند و همچنین میزان خطای این توابع تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است که می تواند در محبوبیت آن تاثیر گذار باشد.
توابع VCA برای پاسخ به نیاز کاربران طراحی و توسعه می یابند و امروزه شاهد افزایش نیاز کاربر به مدیریت حرفه ای تر جمعیت ، نیروی انسانی و مدیریت دقیق تر تردد هستیم و نیاز به توابع VCA بیش از هر زمانی حس می شود و همین امر باعث افزایش رشد تکنولوژی پردازش و تحلیل تصاویر می شود.
در آینده نزدیک تحلیل گرهای محتوای ویدئو یا همان توابع VCA نقش بسیار مهمی در فروش تجهیزات دوربین مدار بسته برای برندهای خاص خواهند  داشت و پیش بینی می شود در آینده این توابع به عنوان گزینه هایی برای ترجیح دادن یک برند به برند دیگر باشند و بتوانند ضمن مرتفع کردن نیازهای کاربران ، سهم فروش بالایی را در تجهیزات نظارت تصویری داشته باشند.بطوریکه پیش بینی می شود تا 5 سال آینده استفاده از توابع VCA به میزان دو برابر افزایش یابد.


استفاده از VCA در سیستم های مدیریت ویدئویی


VMS مخفف video management system می باشد و به سیستم های مدیریت ویدئویی VMS گفته می شود.توسعه دهندگان سیستم های مدیریت ویدئویی همواره در حال افزودن امکانات جدید و توسعه سیستم های مدیریت ویدئویی خود هستند و امروزه استفاده از توابع VCA می تواند روند رد انها را نیز تحت تاثیرات مثبت خود قرار دهد و سیستم های مدیریت ویدئویی که دارای توابع حرفه ای جهت پردازش تصویر و گزارش گیری های خاص از تصاویر آرشیو شده نباشند نمی توانند نیاز های کاربر را مرتفع کنند.
هوش مصنوعی روز به روز در حال قوت و قدرت گرفتن می باشد و سیستم های مجتمع ویدئو که دارای آرشیو های گسترده فایل های ویدئویی هستند باید دارای توانایی های قدرتمند پردازش این اطلاعات باشند.
یکی از این سیستم ها وب سایت یوتیوب می باشد.اگر به نحوه عملکرد این وب سایت دقت کرده باشید چنانچه شما یک ویدئو را در این سایت  مشاهده کنید ، خود سایت بطور اتوماتیک ویدئو های دیگری را نیز به شما پیشنهاد می کند که شباهات بسیار زیادی به ویدئوی تماشا شده توسط شما را دارد.

در بازدید بعدی که سایت یوتیوب را باز کنید میبینید که طیف عظیمی از ویدئوهایی به شما پیش نهاد می شود که قبلا مشابه آنها را دیده اید.
حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که یوتیوب چطور می تواند ویدئوهای شمابه را تفکیک بندی کند ؟ یوتیوب یک VMS می باشد که روی تک تک فریم های تصاویر ارسالی پردازش انجام می دهد و نتایج این پردازش را در یک پایگاه داده ذخیره می کند.حال زمانی که یک ویدئو دارای نتایج مشابه ویدئوی مشاهده شده توسط کاربر باشد آن را نیز به او پیشنهاد می کند.
همچنین در برخی مواقع نیز توسط تیترهای ویدئو های ارسال شده این کار را انجام می دهد که این مدل درکنار تحلیل پردازش ها مجموعا الگوریتم های پیشنهاد ویدئو به کاربر را تشکیل می دهند.

بهبود تصاویر دوربین های مدار بسته امری مهم در توسعه VCA


همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی در دوربین های مدار بسته ، امروزه همراه با ارائه تصاویر بهتر توسط نسل جدید ، محصولات نسل قبل از رده خارج شده و کاهش قیمت بسیار محسوسی را تجربه می کنند و کم کم از رده خارج می شوند.
هر چقدر کیفیت تصویر یک دوربین مدار بسته بیشتر باشد توابع پردازش تصویر و تحلیلگر تصویر بهتر می توانند روی تصاویر بدست آمده محاسبات را انجام دهند و در نتیجه باعث افزایش دقت در نتیجه الگوریتم می شوند.
نسل جدید دوربین های مدار بسته دارای سنسورهای تصویر بهبود یافته تری هستند و می توانند تصاویر با رزولوشن بالاتری ارائه نمایند و بر همین اساس توابع VCA می توانند نتایج بسیار دقیقی به کاربران ارائه دهند.
دوربین های مدار بسته حرارتی می توانند در کنار تحلیل گرهای تصاویر استفاده ترکیبی بسیار مناسبی داشته باشند و این روند می تواند کاربرد یک دوربین مدار بسته را علاوه بر بکارگیری به عنوان یک سیستم نظارت تصویری اهداف دیگر نظامی ، صنعتی و ... را نیز پوشش دهند.
پیشرفت VCA می تواند امکاناتی فراتر از مبحث نظارت تصویری ارائه کند و نظارت را بطور خیلی دقیق تر صورت دهد.دستگاه های رکوردر امروزی دارای قابلیت هایی از قبیل جستجوی تصاویر بر اساس چهره افراد ، گزارش گیری تردد بر اساس پلاک خودرو ، گزارش گیری ویدئوهای مربوط به وقوع جرم در کادر تصویر دوربین (مانند تردد بیجا ، خرابکاری و ورود به مناطق ممنوعه ) می باشند.
کاربران محصولات امنیتی نیز با مشاهده این امکانات سطح توقعاتشان از یک سیستم مدار بسته رو به افزایش است و توسعه دهندگان VCA نیز روز به روز در حال گسترش امکانات و افزودن توابع بیشتر بر اساس نیاز کاربر می باشند.


PoE چیست ؟ کلمه poe مخفف power over ethernet  می باشد و به معنی تغذیه تجهیرات شبکه از طریق کابل شبکه می باشد.هر یک از تجهیرات شبکه که دارای این ویژکی باشند دیگر نیاز به اتصال به منبع تغذیه جداگانه و یا اتصال به برق شهر را ندارند و تنها از طریق کابل شبکه و یک سوئیچ PoE تغذیه می شوند.
یک کابل شبکه دارای 8 رشته می باشد که بصورت زوجی بهم تابیده شده اند و در نهایت 4 زوج در کابل شبکه وجود دارد که دو زوج آن به PoE اختصاص دارد.در انتقال برق توسط  Poe رشته های قهوه ای و سفید قهوه ای بعنوان قطب منفی و رشته های آبی و سفید آبی بعنوان قطب مثبت در نظر گرفته می شوند.
در انتقال داده ها توسط کابل شبکه تنها 4 رشته مورد استفاده قرار میگیرند که 4 تای دیگر آنها بعنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
اما در انتقال اطلاعات با پهانای باند Gigabit هر 8 رشته مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر رشته سیم های رزرو وجود ندارد. ولتاژ PoE در بازه ی 44 الی 57 ولت است که معمولا ولتاژ مورد استفاده در رنج 48 ولت می باشد.

استاندارد 802.3af برای سازگاری تجهیزات شبکه با PoE بکار می رود.یه این معنی که هر یک از تجهیزات شبکه که بتوانند از استاندارد 802.3af استفاده کنند با PoE سازگار هستند.

PoE در دوربین های مدار بسته تحت شبکه یک قابلیت کاربردی و مهم محسوب می شود اما استفاده از PoE محدودیت هایی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:
نیاز به کابل کشی:
در برخی موارد نمی توان برق تمام تجهیزات شبکه را توسط PoE تامین کرد.مانند مواردی که تجهیزات ما بصورت بیسیم به شبکه متصل باشند مانند لینک های وایرلس در فواصل دور
که در این موارد و برای تامین برق تنها یک المان از تجهیزات شبکه بهتر است که از PoE استفاده نشود.زیرا در این موارد افزایش هزینه چشمگیری به دلیل استفاده از سوئیچ شبکه PoE بوجود می آید.
محدودیت مسافت:
 برای تامین ولتاژ مورد نیاز دوربین مدار بسته توسط PoE باید در مورد متراژ کابل شبکه نیز بررسی هایی انجام داد و برای فواصل بیش از 800 متر استفاده از PoE توصیه نمی گردد.هر چند که در استاندارد های ذکر شده برای PoE این متراژ حدود 1000 متر می باشد اما توجه داشته باشید که این متراژ با توجه به استفاده از کابل شبکه دارای آلیاژ مرغوب می باشد و در عمل می بینیم که برای مسیر های بیش از 50 الی 60 متر افت ولتاژ شروع شده و در متراژ 80 متر افت قابل توجهی را مشاهده خواهیم کرد. در این موارد باید از سوئیچ های بسیار با کیفیت استفاده کرد.در خصوص انتقال توان الکتریکی بر بستر کابل محدودیت طولی بسته به سطح مقطع کابل وجود دارد و در مورد استفاده از کابل های شبکه در متراژ بیش از 100 متر محدودیت انتقال داده ها وجود دارد.
اگر بخواهید از PoE در متراژهای بالاتر از 100 متر استفاده کنید باید از تقویت کننده های PoE استفاده کنید که بسته به نوع تقویت کننده می توانید از 300 متر الی 600 متر استفاده از PoE را فزایش دهید.
میزان توان یک سوئیچ:
برای اینکه شما بخواهید تعدادی از تجهیزات شبکه مانند دوربین مدار بسته تحت شبکه و ... را به یک سوئیچ PoEE متصل کنید باید از میزان توان  مصرفی تجهیزات و همچنین حد اکثر توان تولیدی سوئیچتان مطلع شوید.کشیدن میزان جریان بیش از حد توان یک سوئیچ شبکه و اتصال تجهیزات و دوربین مدار بسته به آن باعث می شود تا تجهیزات شما در حالت بازدهی مناسب کار نکنند و در عملکرد آنها اختلال بوجود بیاید و همچنین در مورد دوربین های مدار بسته نیز باید گفت که به احتمال خیلی قوی تصاویر دوربین های بصورت تصادفی دچار قطع و وصلی تصاویرمی شوند.
اتصال همزمان PoE و آداپتور به دوبین مدار بسته تحت شبکه:
در اتصال همرمان آداپتور و poE به دوربین مدار بسته محتاط باشید.در نسل جدید دوربین های تحت شبکه هنگام متصل کردن آداپتور به دوربین ، با توجه به اتصال همزمان PoE و آداپتور ، دوربین شما هیچ توان مصرفی ای از سوئیچ نخواهد داشت و بطور کامل از طریق آداپتور تغذیه می شود.اما در برخی موارد نیز ممکن است که با توجه به مدار داخلی دوربین مدار بسته امکان بروز مشکل در استفاده همزمان از PoE و آداپتور بوجود بیاید و در مدل های قدیمی تر دوربین های تحت شبکه احتمال آسیب دیدگی بیشتر است.

آشنایی با برند دوربین مدار بسته یونی ویو UNIVIEW

در این قسمت از اخبار دوربین مدار بسته قصد داریم تا شما را با برند دوربین مدار بسته uniview آشنا کنیم.uniview بعنوان سومین  برند تولید کننده محصولات دوربین مدار بسته در چین می باشد و واردات عظیم و گسترده این برند در داخل کشور ان را به یک محصول نام آشنا تبدیل کرده است.

برندهای چینی معتبر در زمینه دوربین مدار بسته فعالیت بسیار منظم و حساب شده ای دارند و سهم عظیمی از بازارهای جهانی را از آن خود کرده اند.کیست که در زمینه دوربین مدار بسته فعالیت داشته باشد و نام دوربین مدار بسته هایک ویژن و دوربین مدار بسته داهوا را نشنیده باشد ؟

هایک ویژن بعنوان اولین تولید کننده دوربین مدار بسته در جهان مطرح است و داهوا دارای رتبه چهارم در این زمینه می باشد.برندهای معتبر چینی مانند univieww ، هایک و داهوا اساس کار خود را بر ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت گذاشته اند و از همین رو فروش بسیار بالایی را تجربه می کنند.برند دوربین مدار بسته uniview تنها محصولات نظارتی تحت شبکه را تولید می کند و در زمینه تولید دوربین های مدار بسته سایر تکنولوژی ها مانند ahd و CVI و TVI هیچ فعالیتی ندارد و بطور تخصصی روی تولید محصولات نظارت تصویر تحت شبکه تمرکز دارد.

چرا برندهای چینی ارزان تر هستند ؟ در تولید و ارائه یک برند و قیمت گذاری آن موارد بسیار زیادی دخیل هستند که از جمله مهم ترین آنها می توان به هزینه تولید و هزینه های مربوط به تامین نیروی انسانی می باشد که در این زمینه بسیاری از کمپانی های بزرگ جهانی نیز محصولات خود را در چین تولید می کنند.زیرا هزینه های حقوق نیروی انسانی و سایز هزینه های جانبی در چین بسیار پایین تر از سایر کشور ها می باشد و تولید در چین بسیار به صرفه تر است.

یونی ویو در آخرین محصولات خود رو به دوربین های مدار بسته 4k با کیفیت تصویر 8 مگاپیکسل آورده است و بابت کیفیت تصویر و عمر محصولات  یونی ویو می توان گفت که این محصولات به شدت رقابتی هستند و ضمن ارئه تصاویر بسیار با کیفیت ، محصولات با عمر کارکرد بالا و گارانتی معتبر ارائه نموده است که در زمینه فروش تجهیزات دوربین مدار بسته تحت شبکه می توان این برند را رقیب برندهای بزرگ دانست و آینده روشنی برای این  برند پیش بینی می شود.

قیمت دوربین uniview بسته به نوع و کیفیت تصویر آن در نرج متفاوتی قرار دارد و برای خرید این تجهیزات ابتدا باید این مورد را در نظر داشت که چه  محصولی برای شما مناسب است و با توجه به نوع کاربری شما احتیاج به چه کیفیت تصویری دارید.

با توجه به تخصصی بودن حیطه کاری یونی ویو در زمینه نطارت تصویری تحت شبکه این کمپانی اقدام به تولید رکوردرهای تحت شبکه فوق حرفه ای کرده است.بعنوان مثال در مدل های بروز رکوردر های یونی ویو توانایی پشتیبانی و رکورد 128 کانال دوربین مدار بسته تحت شبکه با کیفیت تصویر 12 مگاپیکسل را دارند.

همچنین این رکوردر ها می توانند از 16 هارد دیسک sata با ظرفیت 8 ترابایت پشتیبانی کنند.در زمینه کدکهای ذخیره سازی اطلاعات نیز باید گفت که رکوردرهای نسل جدید uniview می توانند تصاویر را با استاندارد h265 رکورد کنند که علاوه بر افزایش کیفیت تصویر ذخیره سازی شده ، حجم نهایی اطلاعات نیز به میزان بسیار قابل توجهی کاهش می یابد.

در مدار داخلی رکوردر های نوین یونی ویو ، قابلیت تصفیه ولتاژ و جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه و هارد دیسک ها در برابر نوسانات جریان برق تعبیه شده تا این محصولات در برابر آسیب های نوسانات ایمن باشند و بتوان در هر شرایطی به آنها اعتماد کرد.زیرا اساسا مبحث ذخیره سازی اطلاعات و فضای ذخیره سازی و همچنین قابلیت اعتماد به داده های ذخیره شده از مواردی هستند که باعث می شوند تا یک محصول در شرایط حساس کاری و پروژه های مهم امنیتی و دولتی بکار گیری شود.

برای کسانی که به دنبال امنیت فوق العاده و قیمت دوربین مدار بسته مناسب می گردند محصولات یونی ویو می تواند گزینه مناسبی باشد.زیرا قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه یونی ویو با سایر برندها به شدت رقابتی می باشد و در مورد کیفیت این محصولات باید گفت که هیچ نقصی به این برند  وارد نیست.

در طیف محصولات جدید این کمپانی نیز انواع دوربین مدار بسته بیسیم (دوربین مدار بسته وایرلس) یافت میشوند که می توانند نیاز های هر کاربری را مرتفع کنند.

در کشور ما شرکت فناوران امن یاشار وارد کننده محصولات uniview می باشد وخدمات پس از فروش و همچنین شبکه فروش محصولات یونی ویو را بعهده دارد.

افتخارات برند یونی ویو:

 سال 2007 یونی ویو توانست در لیست ده برند برتر سیستم های امنیتی چین نائل شود.همچنین در این سال بعنوان سر گروه نو آوری های تکنولوژی در زمینه دوربین های تحت شبکه را در مجله دانش و تکنولوژی روز از آن خود کند.

سال 2008 نیز بعنوان جایزه راهکارهای امنیتی مطلوب از h3c چین نائل گشت که افتخار بزرگی به شمار می امد.

سال 2009 نیز از سوی دو نشریه معتبر چینی در لیست 10 برند برتر سیستم های نظارت تصویری مطرح شد.

سال 2010 را می توان سال اوج گیری یونی ویو نام برد و در این سال  این کمپانی توانست 16 جایزه از همایش ها و نشریات معتبر داخل کشور چین دریافت کند.

سال 2011 نیز 10 یونی ویو به 10 عنوان و جایزه نائل گشت که از مهم ترین آنها می توان به دیگ طلایی جهت ارائه محصولات با کیفیت 1080p اشاره کرد.

 سال 2012 مهم ترین جایزه یونی ویو از IF design آلمان بود که گامی بزرگ در جهانی شدن این برند به شمار می رفت.

سال 2013 نیز یونی ویو توانست برای بار دوم جایزه دیگ طلایی را از آن خود کند

سال 2014 نیز این برند معتبر توانست جایزه ویژه secutech را از آن خود کند .

عناوین ذکر شده در مورد این برند معتبر از مهم ترین عناوین سالانه معتبر بوده و در طی این سالها این برند معتبر جایزه های داخلی و محلی زیادی را کسب کرده که ذکر انها خارج از بحث ماست.